اعتمادسازی در مخاطب از طریق ارزش گذاری شخصیت مخاطب
?کارگاه رسانه شناسی و مخاطب شناسی با حضور سرکار خانم پگاه پرهون دانش آموخته حوزه و کارشناس ارشد علوم ارتباطات درحوزه علمیه الزهرا واوان برگزار گردید.
?پگاه پرهون عنوان کرد: سواد رسانه، رسانه شناسی و مخاطب شناسی لازمه ی تولید محتوای فرهنگی در جامعه کنونی است و این مطلب برای فعالیت وحضور طلاب در فضای مجازی نیازمند آموزش و یادگیری هستند.
?وی با بیان لزوم آشنایی طلاب با علایق و توانمندی خود گفت: طلاب باید حوزه ی علاقه و توانمندی فردی جهت فعالیت های فرهنگی و تبلیغی را شناسایی نمایند تا دچار رکود و سستی نشوند.
?این دانش آموخته حوزه و فعال رسانه ای تصریح کرد: یکی از راه های تولید و ارائه ی محتوا در عرصه فرهنگی و تبلیغی شناخت رسانه های تعاملی و کاربرد و استفاده از آن هاست.
?پرهون با اشاره به فعالیت کاربران فضای مجازی و مخاطبان شبکه های اجتماعی یکی از مهم ترین رکن های اعتمادسازی را، ارزش گذاشتن به شخصیت مخاطب عنوان داشت.
آخرین نظرات